TERKEJUT. BAKAL SUAMI PENGSAN SEBELUM AKAD NIKAH SELEPAS BAKAL ISTERI BERTERUS TERANG TENTANG DIRINYA !!!

TERKEJUT. Bakal Suami Pengsan Sebelum Akad Nikah Selepas Bakal Isteri Berterus Terang Tentang Dirinya !!! | Satu kiriman yang kami terima daripada seorang yang dirahsiakan identitinya itu telah mengirimkan kepada kami mengenai satu kes dimana seorang bakal pengantin lelaki telah jatuh pengsan selepas mengetahui hal sebenar mengenai status bakal isterinya itu.

Kisah ini hanyalah sekadar satu perkongsian saja. Lihat dan baca apa yang terjadi sebenarnya kepada pengantin lelaki itu.

Gambar Hiasan

“Sayang…. sebelum kita nikah esok, biarlah abang berterus terang”

“Kenapa bang?”

“Lihat gambar ni”

“Siapa wanita ni bang?”

“Wanita ni sebenarnya, isteri abang. Bila kita nikah esok, sayang akan jadi isteri kedua abang”. Sayang marah tak?”

“Abang, demi cinta, sayang turutkan. Kalau itu dah suratan takdir dan jodoh sayang,sayang terima abang seadanya .

Sungguh murni kata kata mu, terharu abang. Tapi bang, sayang pun nak tunjuk gambar jugak.”

“Erkkk… gambar apa pulak ni? Siapa lelaki ni?” Abang teka lah… sayang pun macam abang jugak”

“Apaa… ni gambar bekas suami sayang ke?”

“Tak lahhh..!! Kan sayang belum pernah kahwin lagi”

“Habis tu? Gambar boyfren lama sayang?”

“Hihihihihi… Tidakkkkk… sayang cinta abang soranngggg je tau!!”

“Habis tu gambar siapa ni?”

“Tu gambar saya sebelum operate!”

“Abang….. abanggggg!!… alaahh pengsan pulak dia!!”

Lebih baik kita berterus terang sebelum keadaan lebih parah. Terpulanglah pada anda jalan mana yang terbaik buat kalian.

Kredit : KisahDuniawi