Sajat Mengamuk Dengan Pian Kpop – Hey Bodoh Kau Tu Tak Ada Otak Saya Akan Ambil Tindakan Sajat Mengamuk Dengan Pian Kpop

Sajat Mengamuk Dengan Pian Kpop – Hey Bodoh Kau Tu Tak Ada Otak Saya Akan Ambil Tindakan Sajat Mengamuk Dengan Pian Kpop | Ahli perniagaan dan juga jutawan, Nur Sajat dilihat telah mengamuk dengan seorang insta famous, Pian K-pop hari ini.

Kisahnya bermula apabila Pian Kpop telah mengedit gambar dan membuat lawak tentang gambar itu yang menampilkan dirinya sebagai anak kecil dan dipangku oleh Nur Sajat.

Ini fotonya:

Inilah gambar pian dan bersama adik kembar perempuan pian masa di korean dulu….yang tu gambar mak pian…

masa ni pian masih bayi umur dalam 6 bulan..adik kembar pian searang ada di negara eropah ikut ayah…pian ikut mak kat korea…kiteorang terpisah jauh….pian masa kecik comel kan??? ada tak sape2 nak cubit???

kalau ada yang mengandung bayangkan anak korang muka macam pian insyaallah dapat anak kacak macam pian tak percaya cubalah…

Cubaan Pian Kpop untuk membuat lawak dan edit gambar anak Sajat ini telah menimbulkan kemarahan Nur Sajat.

Nur Sajat telah memuatnaik foto tersebut dan melepaskan geram terhadap Pian Kpop.

Ini pula yang dibalas oleh Sajat:

Jangan ingat saya diam,awak boleh suka suka hati nak mempersendakan rupa anak saya.. ini dah mengaibkan ini…

kepada. @pian_kpopp_official untuk awak saya akan ambil tindakan…jgn suka suka hati nak buat lawak yang tak ada kualiti.. ini awak dah masuk kan pic saya dan edit muka anak saya… AWASSS!!

“Sedap mulut kau letak muka anak aku macam ini. hey bodoh ko itu tak ada otak!!”

Memang marah betul Nur Sajat apabila gambar anaknya telah dijadikan bahan lawak.

Sajat juga menggelar Pian Kpop sebagai seorang yang bodoh dan memberi amaran dia akan mengambil tindakan.

Sumber: beritamemey

klik foto/iklan di bawah untuk info terbaik